Inca zece Nefacute



Si pentru ca in urma cu cateva zile am scris despre zece lucuri nefacute, m-am gandit sa mai adaug inca zece pe lista, deci in total douazeci de lucruri nefacute: N-am plecat singura in lume. Eu si-o geanta plina cu sperante si chef! Eventual inca una, cu bani; Nu m-am cazat la un hotel ca acesta: St. Lucia Jade Hotel; Nu m-am relaxat niciodata complet. Sa-mi golesc si mintea si sufletul de orice teama pentru mai mult de cateva secunde. Mi-as dori o zi, macar, fara nici o umbra de ingrijorare; Nu am citit nici macar jumatate din cartile pe care as fi vrut sa le citesc; Nu mi-am creat singura o rochie. Sau macar o bluza. Antitalent; Nu am comis nicio extravaganta, fara sa am remuscari dupa. E ingrozitor; Nu am invatat sa dansez. Am vrut sa se ocupe Miracolina de problema, dar se pare ca nu-i curioasa! Mnoh, n-am decat s-o rumeg; Nu am impletit niciodata o coronita din flori de camp; N-am ajuns la performanta de-a nu regreta nimic. Dimpotriva! Imi amintesc firul acela de nisip pe care l-am sufocat sub talpa grabita. Si-ar mai fi, dar le las pe data viitoare. Cand o veni ea, (data viitoare). Pana atunci, o iarna fierbinte sau racoroasa, dupa cheful inimii fiecaruia! I can dream, I can fly, now it seems I get by, with you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu