Draga Carte



Se pare ca trebuie sa iti marturisesc de ce te citesc, in cadrul unui concurs, si m-am gandit sa iti scriu de aceasta data. Cu siguranta, voi trece peste aspectele generale cum ar fi: "citesc pentru ca imi inbogateste imaginatia, vocabularul, stiu sa ma exprim, imi da aer de intelectuala, etc". Iti voi scrie din suflet si sper sa te impresioneze si pe tine la fel cum ma impresionezi tu cu fiecare poveste. Te cunosc de cand eram mica si iti rasfoiam fiecare pagina cu interes si bucurie. Tu mi-ai fost prietena inca de pe vremea cand toti ceilalti ma evitau din cauza kilogramelor in plus. Eram timida si speriata de lumea ce ma inconjura, dar tu m-ai ajutat sa trec peste. Si chiar daca tu esti motivul pentru care am ratat atatea zile insorite stand in casa, tot iti multumesc ca ai fost acolo, langa mine. De atatea ori ti-am zis ca imi place sa calatoresc, sa explorez tot ce ma inconjoara, asa ca m-ai dus pe plaiuri indepartate, la Hogwarts, Fablehaven, Westeros si multe alte locatii pe care le voi pastra mereu in suflet. Mi-ai facut cunostinta cu cei mai invatati oameni ai locurilor ce m-au ajutat sa vad lumea mea prin intermediul taramurilor lor. Si tot vorbind de oameni invatati, mai tii minte ce mi-a zis Gandalf? "All we have to decide is what to do with the time that is given us", sau Dumbledore? "We are only as strong as we are united, as weak as we are divided". Asa ca mi-am facut curaj sa ies din cochiliea mea, iar acum am prieteni buni alaturi de care as petrece si cele mai negre clipe din viata! Ai observat, draga carte, citatele in engleza? Unde as fi fost eu acum fara talentele tale lingvistice? Va urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu